Senaste Spel

Nu kommer bilden från senaste omgången vi körde
De som spelade var Adrian, Dima, Jonte, Totte, Magnus
och Jag. Vi spelade i Långgruvan då denna gången
hade vi tre nya rekruter. Det blev en utmattande dag
med en spel tid på 6 timmar. Vanliga ritualen blev att
påbörja med att packa ihop oss (fick massor konstiga
blickar) sedan handla dricka på affären och fara till
checkpoint där vi skulle mötas. Vi spelade olika spel
som team deathmatch, mano a mano wildwest stile,
tre lag mot varan nästan free for all. M16, M4A1, G22,
G36c, två st. Taurus PT24/7 samt många fler pistol
modeller använde vi oss utav i förra spelet.

     

   

   

   

   

     

    

     

     

     

     

     

     

   

   

Väldigt lyckad spel!
Nästa omgång skall vi spela på AWDs nya
samt privat banan i skogen som skall byggas
Den skall vi testa spela på utan stora ändringar
som först. Skogen ägs utav en av våra medlemmar.
Några förslag och tips angående banan som tex.
Vad är ett måste att ha? Samt era egna förslag.
Nästa lag så länge ser ut så här:
Jag, Dima, Adrian, Magnus, Timmy samt Peter
är de säkra som skall vara med. Antalet personer
som deltar per spel balanserar mellan 4-8 personer.
Ursaken till det är att vi har mer rekruter än vapen.
Därför skulle jag jättegärna vilja få in lite rekruter eller
erfarna spelare som har ett vapen eller som köper en
precis som alla utav vara nya rekruter påbörjade med.
Vid frågor skriv in de som kommentarer så svara jag så
fort jag kan. Tills nästa gång Ha re.

AWD Airsoft Wolf Divison


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0