Vad tyker du?

Nyligen gjorde jag och Totte inköp på nya softairguns.
Vi hittade någonting som hjälper vid när strid eller då
maggen tar slut. Därför köpte vi en varsin Taurus PT 24/7
kolsyredriven pistol. Skön gripp lätt anpassande sig till handen,
hastigheten på den är 120m/s som är tummen upp. Enda nackdelen
är magasin som rymmer 15 kulor och det fanns inga extra att köpa
för tillfället men det blir att köpa senare. Köpte också nya skyddsglasögon
och hansdkar. Men eftersom jag håller på att planera inköp av nya camokläder
så ville jag kolla med er vilken utav de två som ni ser på bilden nedanför
är bättre/snyggare samtfungerar bäst i svensk miljö?



Så här ser ut Taurus PT 24/7



lägger in mina bilder på pistolen senare



Själv så spelar jag MW2 men har hört bra recensioner om BF2
vilken är eran favorit och varför?

 VS


Nu som avslutning lägger jag upp roliga bilder som jag hittade på nätet.

 


Kommentarer
Postat av: Lyret

Modern Warfare 2 är nog bättre tycker jag!



Ha så kul med Airsoften ;)



Mvh

Lyret

2011-08-08 @ 11:07:09
URL: http://lyret.tumblr.com/
Postat av: Krystian

Jag håller med i den delen trotts att några kan påstå att Bad Company är verkligare :)



Ja vi utvecklas samt insakffar oss nya medlemmar. Hade en träff och spel 11/08/2011 där vi var 7pers och tre nybörjare ( en utav de dagen efter åkte jag iväg med för att han ville också utrusta sig :)

Men ska inte du vara med någon gång ígen framöver? kanske inte som gisslan då men ;D



Mvh Krystian

2011-08-14 @ 03:25:01
URL: http://airsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0