Bilder från senaste spel!

Denna gången så var vi 8 personer som deltog i spelet:
Krystian, Adek, Magnus, Pompe, Pinokio, LClundval, Gurra och Random
Vi körde på AWDs bana. Med tanke på att vi hade 3 nybörjare då bestämmde
jag mig på att med sammanhanget till AWD/kommande Halloween ta på mig masken
som ska likna någon form av varulv. Väldigt lyckad dag som ni kommer att se
så har vi lite nya vapen som tex. mp5 sd5 och steyr AUG a2 samt nya camo kläder.
Få antal omgångar än tidigare dock betydligt längre, mer taktiska rörelser samt
fysiskt krävande omgångar då vi spelade capture the falg där jag fick huvudrollen
i mitt lag som vann. Tyvär, varken Adek eller LClundvall kunde inte eller hann inte
knäppa någon rörelse kort på mig ;P Därför ser det ut som att jag är den minst
rörliga spelare under spelet men låt inte bilderna lura er. Nästa gång håller vi på
att anpassa in så att alla kan samt försöka hinna med ett nytt beställning från
www.tacticalstore.se som vi kan starkt rekomendera.
På slutet så kommer ni se samma bilder men lite omgjorda bilder skarpare mm.
Spelande / Fotografer LClundval och ADEK

   

     

   

   

   

   

   

   

   

   

   

 

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

små fix på bilder: ADEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0