Info om nästa spel!

Alla utvalda medlemmar har blivit kontaktade
utav mig, ang. nästa spel som är inplanerad den 24
Vid mer info. ang. tider och plats ta kontakt med mig
via kommentar, mail eller telefon nummer.
Paketet förhoppningsvis kommer på fredag. Vi
kommer att dela ut alla beställda produkter innan vi
påbörjar spelet på lördag. Vi kommer att göra fler inköp.
Därför vid intresse kontakta mig så att ni hinner vara med i
nästa beställning. Vi kommer att få in lite camo kläder samt
två nya vapen med lite prylar till medlemmar. Stort tack till
www.tacticalstore.se För en suverän service med lösning på
alla tillfälliga problem med tex. paket storlekar och produkt
anpasningar. Den grymma nyheten jag fick reda på utav David
på tactical store, är att den camo set som Adek använder.
Förutom att den är inte dyr för en bra camo set med förmågan
att smälta bra i skogen så är den kopia av britisk uniform från
kalla krigets tider. Det betyder att materialet som den är gjord
utav är även tålig mot radioaktivitet. Nästa spel plats Chernobyl (hahaha)
Spel den 24 september skall hålla plats på AWDs bana. Lista på deltagande :
- Krystian, Adek, Magnus, Dima, LC Lundvall, Pinokio, Random, Pompe



Vi kommer spela capture the flag, team deathmatch, mm.
Som en nyhet så kommer vi att köra med 3liv var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0